Adminisztratív titkársági, információkezelői, szervezői munkakörbe keres kreatív, tapasztalt munkatársat a Baptista Egyházi Szociális Módszertani Központ heti 30 órás munkaidőkeretben.

A tevékenység célja a módszertan szakmai tevékenységének sokoldalú háttértámogatása. 

Munkavégzés helye: 1068 Budapest, Benczúr utca (időnként vidéki utazásokkal)

Feladatok egy része:

  • dokumentumok elkészítése, kezelése, megőrzése, dokumentációfejlesztés, minták kialakítása, gondozása (kötelezettségvállalások, jegyzőkönyvek, emlékeztetők, nyilatkozatok, levelezés, postázás, iktatás, irattározás stb.)
  • beszerzések elvégzése, eszközök leltári nyilvántartása, biztonságos tárolása, irodarend fenntartása, felügyelete  
  • nyilvántartások, adatlisták vezetése, frissítése
  • elszámolásokban, beszámolókészítésekben közreműködés
  • eseményszervezésekben, -lebonyolításokban közreműködés, (konferenciák, kiállítások, táborok, tereplátogatások…)  
  • terepkapcsolatok építése, szervezése intézményekkel, projektekkel,  BTA-val történő együttműködésben
  • jogszabályfigyelés, pályázatfigyelés
  • közreműködés kiadványszerkesztésben, médiafelületek működtetésében  
  • képzésekhez tartozó adminisztráció teljes körű végzése, beszámolók  készítése, nyilvántartások végzése, archiválása, képzések szervezése, előkészítése, közreműködés a lebonyolításban
  • baptista gyülekezetek és szolgáltatók kapcsolatának erősítése, kapcsolatépítő rendezvények, médiaesemények szervezése

Alkalmazási feltételek

érettségi vagy felsőfokú végzettség, MS Office alkalmazások, kiadványszerkesztő használata, az egyházi közösségi működési rendszer ismerete  

Előnyök

titkársági, ügyintézői gyakorlat, angol, német nyelvtudás, pontosság, önállóság

Jelentkezés módja: Motivációs levelet, lelkészi ajánlást és fényképes magyar nyelvű szakmai önéletrajzot kérünk fizetési igény megjelölésével a serafin@baptist.hu címre május 15-ig.


Elindult egyházunk hírlevele, melyben tájékoztatást adunk aktuális híreinkről, eseményeinkről. Iratkozzon fel ön is!